Skip to content

Hvordan synkroniserer jeg med onlinePOS?

For at aktivere integrationen mellem Greeter og onlinePOS, skal du kontakte Christoffer. Bemærk, at integrationen i øjeblikket er i Beta og kan medføre omkostninger. Opsætningen tager typisk 2-3 dage, da der skal udveksles data mellem Greeter og onlinePOS for at sikre korrekt konfiguration.

2. Forbind onlinePOS produkt-ID til Greeter produkter

Section titled “2. Forbind onlinePOS produkt-ID til Greeter produkter”

Når integrationen er aktiveret, skal du forbinde dine bordpakker i Greeter til de tilsvarende produkter i onlinePOS.

  1. Gå til https://bo.onlinePOS.dk.
  2. Find den relevante produktgruppe via dropdown-menuen. Find produkt gruppen
  3. Find det produkt, der matcher din bordpakke og tryk på “Vis mere”. Find bordpakken Find produkt ID
  4. Log ind i Greeter Venue appen eller på https://venue.greeter.dk, og find det produkt, du vil forbinde. Find bordpakke i Greeter Venue
  5. Under “Indstillinger” i bunden finder du et felt, hvor du kan indsætte onlinePOS produktets ID. Indsæt onlinePOS produkt IDet på bordpakken
  6. Gem bordpakken.

Når dette er gjort, vil systemet automatisk synkronisere bookinger med tilknyttede onlinePOS produkt-ID’er én gang i timen.