Hvordan synkroniserer jeg med onlinePOS?
1. Opsætning
Section titled “1. Opsætning”For at aktivere integrationen mellem Greeter og onlinePOS, skal du kontakte Christoffer. Bemærk, at integrationen i øjeblikket er i Beta og kan medføre omkostninger. Opsætningen tager typisk 2-3 dage, da der skal udveksles data mellem Greeter og onlinePOS for at sikre korrekt konfiguration.
2. Forbind onlinePOS produkt-ID til Greeter produkter
Section titled “2. Forbind onlinePOS produkt-ID til Greeter produkter”Når integrationen er aktiveret, skal du forbinde dine bordpakker i Greeter til de tilsvarende produkter i onlinePOS.
- Gå til https://bo.onlinePOS.dk.
- Find den relevante produktgruppe via dropdown-menuen.
- Find det produkt, der matcher din bordpakke og tryk på “Vis mere”.
- Log ind i Greeter Venue appen eller på https://venue.greeter.dk, og find det produkt, du vil forbinde.

- Under “Indstillinger” i bunden finder du et felt, hvor du kan indsætte onlinePOS produktets ID.

- Gem bordpakken.
Når dette er gjort, vil systemet automatisk synkronisere bookinger med tilknyttede onlinePOS produkt-ID’er én gang i timen.